Дерби на денот: Црвена Звезда во поход за групната фаза на ЛШ!

Денес во 20:00 Црвена Звезда го започнува новиот поход за ЛШ, а како и минатата година противник ќе им биде литванската Судува која ја елиминираа без поголеми проблеми ланската  сезона.

Судува: Има ли воопшто шанси оваа екипа против српскиот гигант?

Судува не е нешто анонимно за тренерот на Звезда. Против Литванците играа и минатата сезона во второ коло од квалфиикациите, а тогаш црвено-белите забележаа дупла победа со 2-0 и 3-0. Секако дека и оваа година очекуваме сличен исход. Судува сите значителни успеси ги запиша во поново време, а титули освои во 2017 и 2018 година. На добар пат е да го повтори тој успех трет пат по ред. Познато е дека литванското првенство се игра во текот на целата година, а не како во поголемите европски земји од есен до пролет.  Судува во претходните две години успеа да направи успех и во Европа бидејќи во два наврати стигна до плеј оф за ЛЕ.

Црвена Звезда: Целта е групна фаза од ЛШ!

Минатата сезона сосема сигурно Звезда беше едно пријатно изненадување во ЛШ. Никој не очекуваше дека клуб од такви размери може да стигне до групи и да се натпреварува со најдобрите, но за среќа, ете се случи. Жребот не им беше баш наклонет бидејќи во група ги имаа ПСЖ, Ливерпул и Наполи. Сепак, тие не се избрукаа и успеаа да го победат Ливерпул со 2-0 на домашен терен. Звезда втор пат по ред стигне до титулата во Србија и тоа е голем успех за нив, но мора да напоменеме дека го изгубија Купот во Србија така што беа поразени од Партизан во финалето.

Предлог

Иако Судува веќе две години по ред нема конкуренција во литванскиот шампионат, дискутабилно е колку оваа екипа може да ја загрози Звезда. Ние очекуваме доминација на гостите, па ви предлагаме да изиграте 2-2 во William Hill со коефициент од 2.49. Исто така љубителите на голови ги советуваме за 3+ со квота 2.05 во истата обложувалница.

*МОДЕРНА ОБЛОЖУВАЛНИЦА СО ОДЛИЧНИ БОНУСИ*

Регистрирај се во William Hill

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*