Официјално: Јувентус стана партнер со „Betfair“

Јувентус betfair

Италијанскиот фудбалски клуб Јувентус и Betfair објавија дека потпишале повеќегодишен договор кој на сила ќе стапи од следната сезона.

Партнерствово помеѓу големиот бренд и еден од најголемите клубови во светот опфаќа брендирање и маркетинг на стадионот на Јувентус како и на тренинг центарот во Виново. Имено, Betfair е првиот бренд кој во Италија ја донесе берзата на обложување.

Oд италијанскиот клуб истакнаа дека во текот на повеќегодишен договор ќе развиваат промотовни содржини и маркетинг активности за сите фанови на Јувентус, како во Италија, така и онлајн, вклучувајќи видео содржини и награди кои ќе им овозможат на фановите да бидат поблиску до својот омилен клуб.

„Ние сме горди што можеме да го објавиме партнерството со Јувентус, клуб кој е со ДНК на роден победник како во спортот така и во бизнисот и престижот. Веруваме дека со ова партнерство можеме да создадеме големи можности за нашите клиенти“, изјави директорот на Betfair, Клаудиот Ди Зани.

„Ова партнерство е дел од глобалната стратегија на Јувентус за развивање на силни врски и соработка со иновативни брендови како Betfair, коишто се глобални лидери во својата индустрија“, додаде Ѓорѓо Ричи, шеф на одделот за Глобални партнерства и Корпоративен приход во Јувентус при објавувањето на новото партнерство.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*