Анализа и предлог типови: Домаќините со силни амбиции за враќање во елитата!

Денес имаме нешто послаба понуда за кладење, па поради тоа ќе ви дадеме анализа од втората француска лига. Во прашање е натпреварот помеѓу Тулуз и Париз кој е закажан за вечер во 20:00.

Тулуз: Примарната цел е пласман во Лига 1!

Ако некој тим од минатата сезона е незадоволен поради прекинот на францускиот шампионат, секако дека тоа е Тулуз кој поради тие околности испадна во втората лига. Сепак се поставува прашањето дали доколку се доиграше првенството ќе останеше овој тим во друштво со најдобрите. Тулуз имаше огромни проблеми на стартот на првенството во Лига 2, но впечатокот е дека како што изминува времето, овој тим игра се подобро и подобро. На претходнтие три натпревари забележа исто толку и победа, а постигна дури девет гола што е навистина скор за пофалба. Кога се во прашање натпреварите на домашен терен, досега изиграа девет натпревари каде што четири пати победија, три пати ремизираа, а два пати беа поразени.

Париз: Фантастични партии!

Што се однесува до тимот на Париз со многу среќа во минатата сезона преминаа во втората лига, но колку го заслужија тоа не сме сигурни. Имено, во овој момент, Парижаните се наоѓаат на фантастичното петто место на табелата кое воедно е и последното место кое на крајот на сезоната носи пласман во Плеј оф, а тоа е примарна цел на оваа екипа. Не треба да заборавиме дека Париз има само бод помалку од третопласираниот Тулуз каде практично и гостуваат сега. Иначе кога се во прашање партиите на гости, Парижаните изиграа осум натпревари каде што запишаа четири победи, две реми и два порази.

Наш предлог

Ова ќе биде дуел на две екипи кои се наоѓаат на горните позиции на табелата и сигурно е дека не очекува еден интересен натпревар. Предност даваме на домашната екипа и како прв предлог ви нудиме 1 со квота 2.30 во 1xBet, а љубителите на голови може да испробаат со 3+ за што ќе си добијат квота 1.81 во истата обложувалница.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*