Среда, 27/09 - Фудбал, Меѓународен, УЕФА Лига на Шампиони
27/09ПСЖ vs Баерн МинхенВкупно погодоци - над/подтип: Под 2.50
5 / 10 единици
26/09/2017 19:43
Атлетико Мадрид е домаќин на Челзи во еден од поинтересните натпревари во Лигата на Шампиони од второто коло. Двете екипииграат тврд фудбал во Европа и очекуваме неефикасен меч.

АТЛЕТИКО МАДРИД


Атлетико Мадрид е екипа која игра на резултат и не и важно дали ќе постигне 5 или само еден гол, важно и е да ги освои трите бода. Симеоне толку добро ја има разработено неговата филозофија, што фудбалерите ја пресликуваат на терен како со пенкало. Знае кога треба да се брани, знае кога треба да нападне, кога да игра споро, а кога брзо и секогаш успева да ги збуни противниците со менување на темпото или филозофијата. Јасно е дека на овој меч Симеоне ќе игра позатворено и ќе ја чека својата шанса на контри, а тогаш Атлетико е најопасен. Овој тим нема пораз на 17 натпревари по ред и се наоѓа во одлична форма, што е гаранција дека и на овој меч Симеоне ќе направи се само да остане непоразен.


ЧЕЛЗИ


Челзи сезонава игра неверојатен фудбал. По неочекуваниот пораз во првото коло од Премиер Лигата, екипата на Конте има 6 победии само едно реми, а особено импресионира со играта на последните 4 меча каде Челзи постигна 15 гола, а прими само еден. Конте најавува напаѓачка игра во Шпанија, но тоа не е негов стил, а не е ниту на Челзи, особено кога станува збор за натпревари во Европа на гостински терен. И покрај ваквите најави тешко е да се верува дека Челзи ќе игра отворено, а според нас овој тим би бил задоволен и со реми од Мадрид.


ПРЕДВИДУВАЊЕ


 

Двете екипи играат цврст фудбал и играат на резултат. Не можеме да очекуваме блескава игра на теренот и атракции, иако и двете екипи сакаат да ги освојат трите бода. Очекуваме дека ќе следиме еден тврд и неизвесен натпревар, кој би можел да го решат мали нијанси па нашиот предлог е да одиграте Да паднат помалку од 2.5 гола со коефициент 1.60 во bwin.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*